söndag 30 december 2018

En annorlunda söndag

Min man jobbade idag, så det blev en lite annorlunda söndag. Alltid när han är borta, passar jag på att greja. Idag har jag bland annat rensat ut bland mina träningskläder. Jag är en riktig hamster när det gäller kläder och skor. Men nu stålsatte jag mig och kastade en hel del. Jag fick nya träningskläder i julklapp, så jag kommer inte sakna något. Nästa steg blir att rensa bland alla skor jag har. När jag skaffar mig nya skor, måste jag slänga minst ett par gamla, uttjänta.

På eftermiddagen var vi på kalas och fick en massa gott fika. Det var meningen att Kinna och jag skulle träna, men hon kände sig hängig och jag hade huvudvärk och lite känningar i halsen, så vi stod över idag. Kanske hinner jag med ett pass i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar