tisdag 6 november 2018

När man lägger i en högre växel

Novemberträningen pågår och jag är taggad till tusen. Idag började jag med gymträning klockan 6.30. Eftersom jag tog bilen till gymmet, jobbet och hem kände jag att jag behövde göra något mer. Faktum är att jag kände mig otroligt pigg när jag kom hem. Det kan bero på att jag tränade i morse, eller så är jag piggare för att jag tog bilen.

Efter kvällsmaten kändes det helt naturligt att gå en promenad. Det var mörkt, vindstilla och väldigt skönt ute. En dryg timme var jag ute och det resulterade i att jag fick ihop drygt 28 000 steg. Sömnen har varit lite si och så den här veckan. Förhoppningsvis sover jag riktigt bra i natt. Jag ska försöka lägga mig vid 21-tiden, för att ge kroppen de bästa förutsättningarna till återhämtning.

I morgon är en ny dag och nya möjligheter till fysisk aktivitet. November ska bli en riktigt aktiv månad för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar