måndag 29 oktober 2018

Härlig dag med Stella

En hel ledig dag med barnbarnet. Det var otroligt lyxigt! Vi fikade, var i skogen och i trädgården. Kanske var det snön som singlade ner från himlen, som gjorde Stella konfunderad. Hon ville nämligen bli buren hela tiden. Jag älskar att bära henne, att hålla henne nära. Så det blev en hel del bärande. Styrkebyrån brukar skoja och uppmana folk att bära på en liten släkting. Idag har jag sannerligen gjort det. När jag lagade lunch (korv och makaroner) satt hon stadigt på min vänsterarm. Sen sov hon ett par timmar och därefter åkte vi till affären. Där bar jag henne på vänsterarmen igen (inte konstigt att jag är starkare i vänster arm!).

Vi har sjungit och dansat. Stella älskar att sjunga och dansa. Hon nynnar med och gör rörelser. Vid femtiden skjutsade jag hem henne. Som vanligt känns det så tomt när hon har åkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar