torsdag 23 augusti 2018

Nya rutiner

Tre veckor har jag snart jobbat, efter semestern. Det är inte helt lätt att komma in i rutiner igen. Fortfarande lägger jag mig för sent om kvällarna. Dessutom har det blivit mycket övertid. Igår planerade jag att träna. När jag gick hem från jobbet hade jag ont i benhinnorna. Antagligen är det mina långpromenader som känns av. Förutom det, kände jag mig yr. Så jag fick avboka träningen. Om det är något jag lärt mig, så är det att det inte är någon idé att träna, när jag är för trött.

När jag är så trött att jag vill gråta och mår illa, när jag tar i. När jag är så trött att jag inte orkar lyfta det jag brukar orka med lätthet. Då ska jag vila från träning .

Idag körde jag till och med bil till jobbet. Så mycket vilade jag. Ikväll var jag på ett klädparty. Skönt att göra något helt annat!

Nu måste jag bli bättre på att få in rutiner, när det gäller sömn, träning och mat. Jag börjar med sömnen och ska lägga mig 22-tiden varje vardag. När jag har fått till det kan jag ta tag i träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar