fredag 13 juli 2018

Intervallpass gjort i Lofsans juli challenge

Den här gången gick det sååååå mycket bättre än förra. Allt hängde på att jag ändrade attityd. Förra gången startade jag passet med attityden "jag har löptränat regelbundet och det här ska jag klara". Det gick ju inte alls, eftersom jag inte har löptränat regelbundet.

Idag gick jag in i passet med attityden "jag är nybörjare och är glad om jag klarar att jogga alla minuter". Jag klarade att hålla alla intervallerna som var 1 min, 2 min och 3 min med en minuts vila mellan (då gick jag). Åh vad jag var nöjd att jag orkade hålla tre minuter ut!

När jag kom hem körde jag lite överkroppsövningar med trx:n. Jag provade chins också, men upplever att jag skulle behöva en stång med bredare grepp, för att kunna ta i mer med ryggen. Men jag kanske har fel. En liten snutt kommer jag upp utan gummiband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar