söndag 15 juli 2018

Ännu ett helkroppspass avklarat i Lofsans juli challenge

Nu är vi hos svärföräldrarna i Strömstad. Så jag fick sällskap under dagens träningspass av svärsonen. Det var jättekul att vara två och så mycket enklare att minnas vilka tre övningar vi ska göra. Herregud vad mitt minne är dåligt! Först kollar jag övningarna och sen glömmer jag bort hur många repetitioner vi ska göra och därefter måste jag alltid dubbelkolla under hur många minuter vi ska hålla på. Det värsta är att nu när jag tänker på det, är tiden väldigt logisk, då den ökar med en minut hela tiden.... Insåg det just nu. Suck!

Passet var jättekul och utmanade hela kroppen. Vi var jättenöjda (och lättade) när vi var färdiga. Det känns så himla bra att ha tränat varannan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar