torsdag 17 maj 2018

Skönt trött

Idag blev det ett riktigt långt och jobbigt styrketräningspass. Vi kör fyra set nu och flera assisterande övningar. Kroppen är helt mörbultad känns det som. I natt hoppas jag att jag får sova i många timmar. Just nu har jag så svårt att komma i säng i tid. Ljuset och värmen gör att jag vill vara vaken. Sen vaknar jag vid fem på morgonen oavsett hur få timmar jag har sovit. I natt blev det sammanlagt 5,5 timmars sömn och det bygger man inga muskler på. Just nu har jag inga vallningar i alla fall. Skönt!

Nacken är också bättre, ja nästan bra. Det har varit ett långdraget bekymmer. Men massören sa att det är vanligt att ha smärtor i nacken. Särskilt när man jobbar mycket framför datorn. Jag har stretchat en del, men kan bli bättre på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar