onsdag 16 maj 2018

Lyxig onsdag

Världens bästa onsdag känns den här som. Ofta tycker jag att helgen börjar redan på onsdagar. Idag blev det extra helgkänsla, när jag cyklade från jobbet till Karlskoga spa där jag blev omhändertagen under 1,5 timme. Först fick jag triggermassage på ryggen och därefter en ansiktsbehandling. De använder Maria Åkerbergs produkter och efteråt tyckte jag att huden glödde av glädje. Behandlingarna är värda varenda öre!

Efteråt cyklade jag vidare till gymmet där Kinna mötte upp. Vi tycker det går lite tungt nu med träningen. Inte så att det är trögt att gå iväg, men vi orkar inte ta den tyngsta vikten (som vi tidigare haft) på marklyften. Eller vi provade inte ens, rättare sagt. Men vi kämpar tappert på.

Vi var båda vrålhungriga efter träningen. Uteserveringarna var fyllda av människor. Det såg så mysigt ut. Men jag hade inte tid att vänta på lagad mat. Det var NU jag behövde något att äta, så det blev Subway. Deras mackor är verkligen goda. Sen cyklade vi hem. Jag i kortbyxor och Kinna i linne. Vi njöt av alla blomdofter: hägg, syren, äppelblom och andra blommor jag inte känner till. Underbara försommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar