söndag 1 oktober 2017

Seg joggingtur

Den där förbaskade snuvan vill inte släppa taget riktigt. Jag tror det är därför det känns så motigt att jogga. Men jag fick i alla fall ihop sex kilometer idag. Trots att jag var seg och det kändes tungt med andningen, var jag lite, lite snabbare än förra "långpasset". Jag har ju inte kommit upp i långpass tid än (ska vara 90 minuter), men snart kommer jag vara där. Idag var jag ute i knappt 45 minuter. Solen sken och det kändes varmt. Jag hade lite för varmt på mig och det gör ju inte heller saken bättre.

Jag har inga bilder från min springtur, så det får bli bilder på mig och syrran, som Sofie tog.






Det krävdes en hel del bilder, för att det skulle bli några bra. Ha, ha här kommer några roliga bilder. Vi skrattade så tårarna rann vissa stunder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar