måndag 2 oktober 2017

Nya skor

Jag klickade hem nya skor från Sportamore häromdagen. Det var en sådan där dag då jag var förkyld och behövde muntra upp mig lite. När jag kikar på bilder två år tillbaka, inser jag att jag springer i samma skor än. De är som tofflor och jag älskar dem. Men det är hål i dem. Så det är inte som att jag inte behöver skor, för det gör jag!

Här är det första paret: ett par Adidas. De var jättesköna!

Här är det andra paret från SAlomon. De liknar löparpjäxor. De var små och hårda.

De hade varit perfekta att gå fram och tillbaka till jobbet i vinter. Men icke! De var så obekväma att jag inte kan tänka mig dem, även om de är en storlek större. Det bästa med Sportamore är, att det bara är att skicka tillbaka varorna igen (gratis), så får man pengarna tillbaka. Min jakt på vattenavisande skor fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar