fredag 6 oktober 2017

Dimmig morgon

I morse var det riktigt kallt och kollegor berättade att de fick skrapa bilrutan i morse. Jag njöt av morgonpromenaden som vanligt. Inga möten hade jag inbokat direkt på morgonen och därför kunde jag ta en liten omväg och starta dagen i lugn och ro.

Det gör så mycket för stressnivån,  att kunna avsluta veckan på ett lugnt sätt. Då är man nere i varv inför helgen. Just den här helgen har jag ett späckat schema. Jag ska hinna med att göra saker både inom- och utomhus.

Jag läste någonstans att det är 80 dagar kvar till julafton. Första julen med barnbarn. Hon skänker så mycket glädje och energi. Just nu vill hon hoppa i knät eller bäras runt och betrakta omvärlden. Till jul kommer hon vara ännu större och klara av mer saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar