onsdag 30 augusti 2017

Kvällspromenad

Katta och jag gick runt sjön Gryten ikväll. Det var mulet och 16 grader varmt ute, men vindstilla. Vi gick och gick och gick. Vi skulle ha tagit slingan som var 3,8 kilometer, men lyckades gå fel och tog den som är 5,5 kilometer. Det gjorde inget, men jag blev tröttare och tröttare och gäspade som en tok. Igår var det föräldramöte, så jag slutade vid 19:30-tiden. Sen sov jag dåligt i natt. Men det är mer en regel än undantag nu för tiden tycker jag. Varje natt jag sover bra, blir jag lika förvånad, eftersom det händer så sällan. Men jag brukar peppa mig själv med, att den dag jag är riktigt uttröttad av sömnbrist, då sover jag bättre. Dagtid brukar jag inte märka så mycket av, att jag har sovit dåligt, så antagligen sover jag bättre än jag tror.


Kan du lägga dig på bryggan eller något, frågade jag Katta. 






Ljungen blommar för fullt



En liten söt groda


Vita näckrosor är så fina tycker jag!







Jag ville fokusera på ljungen och kameran på gräset, tydligen...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar