lördag 28 januari 2017

Trött och förkyld kvinna tröstshoppar

Alltså jag har inget tålamod med mig själv när jag är sjuk. Segdragna förkylningar är det värsta jag vet! Tydligen har jag en sån nu. Trots det följde jag med Sofie och Steffie  till loppisen i morse. Jag hittade ett par nya gardiner till mitt rum på jobbet.  Ljusgröna lite tunnare som kommer passa perfekt. Jag får fotografera dem när jag har hängt upp dem. Sen hittade jag två gröna dukar som jag också kan ha på jobbet. Det är otroligt låga priser på loppis. Gardinerna  (som låg i sin originalförpackning) kostade 65:- och dukarna 25:- styck.

Efter loppisen skulle Steffie skjutsa hem mig. Men så frågade de om jag ville följa med till Marieberg köpcentrum  i Örebro. Jo men det ville jag ju. Jag köpte en ny klösbräda till Panzer. En skjorta och tre tröjor plus en kofta till mig. Nille hade rea och där hittade jag rosa plädar och ljusslingor  (inte så genomtänkt när vi har katt....). Jag ska lägga upp bilder i morgon. Nya inredningsdetaljer är ett sätt att lura mig själv till att städa. Det blir lite roligare då.

Men nu är jag helt slut efter all shopping och ska sova en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar