måndag 30 januari 2017

Grönt är skönt

Av någon underlig anledning lyckas jag få arbetsrum med grön inredning. Klart jag hade kunnat skaffa gardiner i en annan färg, men nu blev även dem gröna. Det ser faktiskt lite grönare ut på bilden, än vad jag upplever i verkligheten. Ja jag försvarar mig lite med det i alla fall...



Idag har jag fått ihop 12000 steg. Jag gick inte hela vägen hem, eftersom Kinna kom och hämtade mig och vi var på en liten tur till Kristinehamn. Blombutiken "Rötter, blommor och blad"  besökte vi, som sålde citrusträd för 199:- styck. Kinna köpte ett och sen gick vi och fikade. Lite mysigt att åka iväg så där på en måndag. Allt behöver ju inte ske på helgerna. Snart blir det ännu ljusare om kvällarna och man orkar med fler aktiviteter.

På onsdag är vi inne i februari. En månad då det faktiskt kan komma en massa snö. Förra året såg det ut så här i februari.




Visst vore det härligt med lite snö och sol! Vi får hålla tummarna för att det kommer lite snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar