onsdag 21 september 2016

Så här mitt i veckan

Tröttare än tröttast, det är jag det. Men jag har flera saker att glädja mig åt.

1. Jag sprang 6 kilometer igår kväll.
2. Jag cyklade 6 kilometer idag
3. Det är torsdag i morgon

Nummer 1 genomförde jag trots att hälarna värkte de två första kilometrarna. Det var första gången sedan Midnattsloppet jag sprang i mina Adidas. Jag skyller smärtorna i hälen på skorna (gamla och uttjänta). Efter två kilometer gav det sig och jag kunde njuta av att det flöt på (halleluja!).

Nummer 2 är transportcykling till platsen jag blir upphämtad för samåkning.  Vad jag njöt av att cykla i morse! Det var fart, fläkt och skön temperatur. På hemvägen hade jag ännu mer fart eftersom jag var akut kissnödig.

Torsdag i morgon, vilket för min del innebär sovmorgon följt av roliga arbetsuppgifter. Dessutom närmar helgen sig. Tjoho vad härligt det ska bli!

Bilden på mig och min äldsta dotter är tagen just innan semestern. Det är en av mina favoritbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar