torsdag 25 februari 2016

Underbar torsdag!

Vaknade tidigt och blev genast på topphumör, när jag såg att solen var på väg upp mot en klarblå himmel. Först blev det en timmes morgonpromenad. Strax efter klockan nio var jag hemma igen och tog snabbt en dusch och hoppade i spabadet. I en timme satt jag och njöt av värmen, solskenet och tystnaden. Underbart!

Därefter satt jag i solskenet på altanen och halvslumrade samtidigt som jag lyssnade på podden Träningsglädje talks. Vi hade överbliven hemmagjord pizza från igår,  som jag åt till lunch. Efter lunchen läste jag min engelska pocket i solskenet.

Vid halv tre gick en kompis och jag en långpromenad i 90 minuter. Jag riktigt kände hur min energi och ork strömmade till. Kroppen svarade när jag drog upp tempot och det känns så hoppfullt för mig. I morgon ska jag träna med TRX:n igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar