söndag 28 februari 2016

Söndag

Visst blev jag förkyld, men inte värre än att jag klarar av att jobba. I alla fall om det håller sig på den nuvarande nivån. Vädret har ju varit helt outstanding under helgen! Jag har suttit och slumrat i solen på altanen. Det har blivit mycket podlyssnande och så har jag läst om ett par pocketböcker.

I förmiddags åkte Sofie och jag på fototur.


Sofie kände sig också dålig, så det blev ingen lång promenad.

Det var fantastiskt att fotografera frostiga växter, sol och vatten




Ja, ännu en dag utan träning eller motion och jag försöker att inte tycka synd om mig själv. Framförallt försöker jag förstå varför jag gång på gång blir förkyld och funder över vad jag kan göra för att boosta mitt immunförsvar. Sara brukar propagera för att jag ska äta mer frukt och grönsaker. Så jag får väl prova det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar