tisdag 26 januari 2016

Min moodboard

Idag har jag gjort min moodboard, alltså funderat och skrivit ner, vad jag vill fylla mitt liv med. Det ska vara alla saker, stunder och personer som får mig att le inifrån. Jag är usel på att rita, men det spelar ju ingen roll. Bara jag ser och förstår vad jag själv menar...



Vänner som ger energi vill jag fylla livet med. De betyder mycket för mig. Helst vill jag hitta på aktiviteter med dem, såsom att promenera, vandra i skogen, shoppa, träna, fika eller annat.

Regelbunden träning vill jag få till helst tre gånger per vecka, gärna utomhus. Förutom det vill jag bli bättre på att motionera.

Läsa roliga böcker, så roliga att jag skrattar högt. När jag läser, kan jag aldrig somna mitt i boken. Det har aldrig hänt. Istället lever jag mig in i boken och flyr verkligheten. Så skönt avkopplande!


Kvalitetstid med mannen i mitt liv och mina barn, vill jag också fylla livet med. Det är bäst att passa på och njuta, medan vi har varandra, friska och starka.

Resor! Gärna med familj och vänner!


Blogga: att skriva är avkopplande och samtidigt får jag vara kreativ. Det får mig verkligen att le inombords.

Musik älskar jag och det gör mig oerhört uppåt. Jag kan bli bättre på att lyssna på musik, göra musiklistor. Konserter och musikaler älskar jag!

God ekologisk mat som är nyttig. Goda viner!

Fotografera mera! Älskar att ge mig ut och upptäcka naturen med hjälp av kameran. Jag är aktiv, samtidigt som jag får vara kreativ och från naturen hämtar jag kraft och energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar