torsdag 12 november 2015

Träningsvärk - check!

Oj, oj vilken träningsvärk jag har efter gårdagens styrkepass. Ikväll har den blivit allt värre, trots att jag tog en kvällspromenad med Sofie för att mjuka upp mig. Det är inte helt lätt att resa sig från stolar eller gå.

Idag har det varit riktigt trist väder med mycket regn. Fast hittills har ju november varit en fin månad vädermässigt, så jag klagar inte. Idag är min förkylning bättre och i morgon är det fredag - UNDERBART!



Så här vackra färgsprakande löv hittade jag i söndags.




Mina pelargonskott frodas i fönstren och jag har svårt att knipsa av blomskotten, som man ska göra för att de ska växa sig kraftiga, istället för att bli rangliga. Jag älskar de där terrakottakrukorna. Dels tycker jag om  färgen, dels tycker jag om att de ser lite åldrade ut efter en tid, när fukten från blomvatten, tränger ut. Men krukorna påminner mig också om min barndom, innan det blev modernt med mer flashiga ytterkrukor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar