tisdag 10 november 2015

Tisdag

Idag trodde jag verkligen att jag skulle få till en timmes motion. Skit blev det av det! Istället vaknade jag och mådde uselt. Feberdarrig, röda kinder och huvudvärk, kämpade jag mig till jobbet. Möte och åter möte hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Därefter APT där jag höll i en punkt och så möte igen. Tjugo över sex gick jag utmattad hem. Vilken dag! Strunt samma att jag inte orkade promenera mer än snabbaste väg hem! Jag klarade ju av arbetsdagen och det är verkligen gott nog!


Det visade sig att jag har varit fysiskt aktiv i 57 minuter, men det beror mest på att jag gick i kryptempo hem. Nu ska jag lägga mig tidigt och hoppas på att jag återhämtar mig under natten och mirakulöst nog vaknar frisk i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar