lördag 28 november 2015

Lördag

Det blev en väldigt lyckad gårkväll med många skratt. Men herregud vad jag har varit seg idag! Jag har tvättat lite och jobbat. Annars har jag slappat framför tv:n och knappt rört mig. I torsdags var den första dagen på länge, som jag kände mig så gott som frisk. Jag hade kunnat ta en springtur, men valde att inte göra det, eftersom jag hade stressat hela dagen och varken hunnit med lunch eller fikapaus. Jag satt i mitt arbetsrum framför datorn och åt mackor. Den här veckan har verkligen varit maxad, med bjudning såväl måndag som fredag och en modevisning på onsdagskvällen. Så det var nog bra att jag avstod från löpning och att jag har slappat mycket idag.

I morgon blir det lite mer aktiviteter. Adventsstakarna ska upp i fönstren och jag ska shoppa lite julklappar i Örebro.

Bilderna har min dotter Sara tagit den 26/9


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar