fredag 27 november 2015

Tjejkväll

Just nu laddar jag för en riktig myskväll med några av de bästa jag har i mitt liv. Som vanligt lagar jag inte mat, eftersom jag är totalt ointresserad och därför är dålig på det. Min man ska också slippa laga mat ikväll. Fredagar är vi rätt slitna han och jag, så istället beställer jag hämtmat. Det går lika bra (i mitt fall bättre).

Varför ska man slita ut sig och stressa? Mina vänner vet att jag inte lagar mat och att min man lagar superb mat. Ingen av oss behöver bevisa något för någon. Istället inleder vi helgen med köpmat och slappnar av.

Jag har köpt bubbel som ligger på kylning. Något med jordgubbssmak,  både med och utan alkohol. Öl, vin, sötdricka och vatten bjuds det på till maten. Sen blir det snacks till efterrätt. Det är ju som sagt fredag.

Naturligtvis ska vi bada i spabadet. Ikväll blåser det något djävulusiskt, men det ska nog gå bra, om vi har mössor på oss. Snart kommer tjejerna och myset kan starta.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar