söndag 28 juni 2015

Underbar sommarkväll på landet

Igår kväll fick vi oväntat besök och det slutade med att vi följde med dem hem. Som tur var, tog jag med mig kameran, eftersom det var ännu en sådan där magisk kväll, då man bara vill vara ute och fotografera. Visst var det mygg ute, men det gjorde inget. Det är minnen av sådana här kvällar jag lever på under den mörka årstiden.
Jag har klippt mig och har ännu inte vant mig vid frisyren. Rycker till varje
 gång jag ser mig själv.

Kohage vid Västersjön


Det är så himla fint vid Västersjön och det känns så lyxigt att kunna gå i kohagar och fotografera
Tegelsten från ett gammalt skolhus som håller på att rasa
Slingrande grusvägar, doften av gräs och hö, surret av myggor: underbara sommar!
Kontraster mellan det kontrollerade och det okontrollerade, vilda...

Blommor och rostiga tunnor om vartannat. På landet finns hur mycket som helst att fotografera!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar