måndag 29 juni 2015

Den där frisyren jag inte kan vänja mig vid...

 

Jaha, så här ser frisyren ut från den här sidan. Jag tycker den är helt ok från sidan. Det är lite kortare i nacken och längre på sidorna.

Så här ser det ut från andra sidan. På den här bilden ser man hur tjockt håret är bak. Det är otroligt lockigt och sås tort att det nästan ser ut som jag har peruk. Kanske inte helt snyggt. Igår färgade jag håret, blåste det torrt och gick och la mig. Idag blötte jag lite på det och spejade sedan med hårsprej. Det kan hända att det ser extra burrigt ut, för att jag har sovit på det. Jag är inte förtjust i frisyrer som tar tid. Nej, snabbt ska det gå!

Så här ser det ut framifrån och det är det här jag har svårt att förlika mig med. Jag tycker jag ser fjantig ut med kortare hår framtill. Som tur är växer mitt hår så det knakar, så om ett par veckor, kanske det har blivit bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar