tisdag 30 juni 2015

Födelsedagsfirande

Igår fyllde jag år och blev därför firad med flera presenter. Två fina ärmlösa toppar, en bricka, godis, två böcker, en resevåg, en kameraväska, hörlurar och en lykta.
Den här goda tårtan kom Sofie med! Min absoluta favorittårta: jordgubbar, vaniljkräm, grädde och sockerkaka. Mums!

 

Böcker och den behändiga vågen. När Sofie och jag var på Fuerteventura, var vi osäkra på hur mycket våra väskor vägde. Nu kan vi väga väskorna själva, helt perfekt!

Här är den fina kameraväskan jag fick. Den är så stor, att jag får plats med såväl kamera som objektiv och lite annat smått och gott. Skönt att ha en smidig väska att ha allt i, samtidigt som den skyddar kameran bra!

Här är hörlurarna jag fick. Även om jag inte kan träna nu, hoppas jag att jag kan använda dem när jag springer framöver. Mina nuvarande hörlurar bara "poppar" ur öronen hela tiden. De här sitter fast och man kan tvätta "muddarna" som är vid öronen.

Här är den fina brickan. Den är så fina, att jag kommer ha svårt att ha något på den. Tror jag ska försöka leta reda på ett bra ställe att ha den ståendes. Den blir ju som en tavla, när man ställer den så här.
Här är en av topparna jag fick. Det är så himla svårt att fotografera dem. Men man ser lite hur denna ser ut i alla fall.

Lyktan till höger fick jag av Kinna och blomman till vänster fick jag av Petra. Alltid kul med lite nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar