fredag 22 maj 2015

Fredag - vilodag!

Äntligen fredag! Jag var så trött i eftermiddags. Allergin är för jäklig! Jag har slarvat med inhalationerna, vilket är lätt hänt, när jag inte känner andnöd. Inatt vaknade jag av att jag hade svårt att andas. Det var bara att gå upp och ta Bricanyl. Hatar när adrenalinet kickar in och hjärtat bultar och händerna skakar. Det var inte lätt att somna om, men till slut lyckades jag.
Konstigt nog vaknade jag i god tid i morse och var på plats redan sju på jobbet. Men vid halv fyra gäspade jag gång på gång. Min man, jag, Sofie och Steffie åkte till Örebro strax efter fyra. Jag somnade i bilen. Men ryckte upp mig när vi utforskade XXL, IKEA och några inredningsbutiker. Vi hittade skor till min man och en matta till vardagsrummet. Alltid något! Vid åttatiden var vi hemma. Tröttheten ligger som ett tungt, tjockt täcke över mig. Vill bara sova, så ingen träning idag. Det blir nya tag i morgon, promise!
Bilden är tagen på Rhodos september 2014
Det är så vackert på Sunprime hotellet på Rhodos, att det är närmast overkligt
Jag undrar om något hotell kan bli bättre än det här, har svårt att tro det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar