lördag 10 januari 2015

Familjemys

Igår firade vi min mans födelsedag. Sofie och Steffanie kom på middag. Tyvärr bor Sara alltför långt bort, för att kunna komma hit över helgen. Jag älskar att umgås med mina barn. De är roliga, omtänksamma, smarta människor. Alla tre har slagit in på liknande yrkesbana som jag, vilket också gör det extra intressant att ses. Vid ett tillfälle diskuterade vi till exempel för- och nackdelar med tjej- respektive killtoaletter kontra unisex-toaletter, på skolor. Det fina är, att vi kan vara tre, som är helt insnöade på ett perspektiv, när en plötsligt ger oss ett helt annat perspektiv. Det är guld värt och jag har insett att jag lär mig oerhört mycket, genom att umgås mina döttrar. Vi är förstås enormt stolta över dem.
Igår blev det bara familjemys och ingen träning. Skönt för kroppen att få vila och jag sov som en stock i natt. Det ömmar lite i knäna, efter Boxjumps och knäböjningar. Men det är absolut ingen fara. Träningsvärken känns knappt i armar och axlar. Eftersom axelpress var kämpigt för mig, trodde jag att jag skulle känna av det. Konstigt nog känner jag inget alls i axlar och armar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar