fredag 16 januari 2015

Ännu en vilodag

Stormigt ute och jag är inte riktigt frisk. Försöker hålla paniken och frustrationen borta (jag vill springa!) genom att kika i taxfree-katalogen. Nu är det bara 31 dagar kvar, tills Sofie och jag åker på semester till Fuerteventura. Jag längtar till solen/ljuset, värmen, baden, att få umgås med Fie och att springa utan halka och kyla.

Skönt att det är fredag! Jag hoppas halsen är bra i morgon (optimistisk måste man ju vara) och att jag kan ta en springtur. I morgon förmiddag ska jag och Katta umgås. Det blir mysigt!

En vecka utan sötsaker. Förmodligen spricker det i morgon kväll. De vi ska till brukar aldrig spara på krutet, när det gäller efterrätter. Choklad är ofta temat och det vill jag ju inte missa. Men här kör jag efter devisen "en gång är ingen gång". På söndag är det sockerförbud igen. Det kommer jag klara. Mitt mål är att bli snabbare, starkare och smärtfri. Det underlättar om jag blir lättare.

Förutom mitt mål att bli snabbare och starkare,  tycker jag att jag är finare utan valkar på ryggen och med mindre putmage. Det är min åsikt och ingen annans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar