tisdag 30 december 2014

Årets sista förkylning

Efter trx-passet igår, började jag snörvla. Typiskt! Idag känner jag mig matt, samtidigt som träningsvärken ökar för var timme som går. Tur att jag tränade rejält igår, ifall jag blir rejält förkyld.

En liten promenad har jag i alla fall orkat med idag. Det blev en långsam tur på stigar och spångar intill vattenbrynet. Vattnet var inte fryser här. Luften var underbar, bara -1° och mystiskt dimmigt. Är så sugen på att springa, men hoppas det milda vädret håller i sig i ett par dagar till och att jag blir piggare!

Klockan hann bli två, innan jag fick i mig lunch. Det var så nära, att jag smockade i mig massor av onödiga saker, istället för mat. Jag sneglade på Paradisasken, föreställde mig smaken av kanel- och lussebulle. Men jag bet ihop och kokade ris och till köttgrytan jag hade. Så skönt att jag åt mat istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar