onsdag 2 april 2014

Mulen morgon

Vad härligt det är med vår. Vaknar av att fåglar kvittrar och njuter av ljuset.  Just nu är det mulet ute, men det spricker säkert upp under dagen och blir soligt.

Redan torsdag idag och idag ska jag äntligen få tillbaka min reparerade mobil.  Med hjälp av appen Endomondo, kan jag åter igen få koll på hur långt jag joggar och i vilken hastighet. Ida vill låna ut sin pulsklocka med gps. Vi får se om jag klarar av tekniken på den.

Ikväll är det dags för det femte passet i RRS. Träningsvärken känns fortfarande i benen, medan den har släppt i axlarna. I mage och rygg märkte jag ingenting, så där får jag köra hårdare. Den bästa "magdödaren" för mig, är bollövningar. Så mera boll för den här kroppen!

Ha en toppenbra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar