lördag 29 mars 2014

Botemedel mot vallningar

För mig fungerar jogging fantastiskt bra som botemedel mot vallningar. gånger i veckan joggar jag och inte ens särskilt lång stund varje gång. Fast, jag flåsar och kämpar, så det är inte lätt som en plätt för mig, men som sagt, det är ju inga långa stunder.
 
En annan fördel med jogging är, att jag känner mig så mycket piggare. Kanske jag så småningom kan förmå mig att jogga innan frukost till och med. I morgon är det dags för mig att jogga 5 km. Ida, Therése och jag ska ses klockan 9 på spåret. Det känns pirrigt, eftersom de är så himla snabba. Fördelen med att vi är tre är, att de kan prata med varandra och jag kan koncentrera mig på att andas (överleva). Eftersom klockan flyttas fram i natt, blir det till att lägga sig i tid i kväll.
 
 
 
Skogsturer är det jag gillar allra bäst! Doften, ljuden av fåglar, lugnet - underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar