onsdag 11 december 2013

Dubbelpass

Vaknade och var ännu snuvigare och lite "rossel" i luftrören. Ingen feber och inget halsont, så dagens planerade dubbelpass, ser ut att bli av. Först ska jag yoga och därefter boxas. Egentligen är jag inte alls förtjust i dubbelpass. När jag har provat det tidigare, har jag tagit ut mig på det första passet, för att sedan vara närmast kräkfärdig på nästa. Det tillfälle jag minns bäst, var när jag tränade box och därefter trx. Hemsk upplevelse för mig kan jag säga. Samtidigt har jag tränat Bootcamp och det är tvåtimmars pass. Men då har tränaren lagt upp det på ett smart och varierat sätt.

Nåja, jag är beredd på att känna mig enormt trött i axlar och armar. Men sen blir det shopping, städning, renovering och vila under hela helgen. Jag fixar dubbelpass, kroppen är stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar