söndag 15 december 2013

Ny vecka med nya utmaningar

Det känns som om jag varit i rörelse under hela helgen. Ingen träning, men jag har bakat, spacklat, slipat, målat, tvättat och städat. Så himla skönt att ta bort täckpappen från golvet i blivande tv-rummet och få dammsuga. Herregud vad grejer jag burit ned till källaren: kofot, spik, hammare, färgburkar, penslar, spackel och så sopsäckar med all täckpapp. Nu väntar bara rummet på att bli tapetserat.

Under veckan ska jag baka ut de två kakdegarna jag har kvar (ikväll) och köttbullar ska fixas till julbordet. Sen vill jag "klämma in" tre träningspass. På torsdag ska jag boxas. Men jag vill träna två pass till. Just nu hostar och snörvlar jag en hel del. Får se hur jag mår efter jobbet. Jag skulle vilja träna ben i trx:n. Under helgen har det blivit mycket armar och axlar (förutom målning m.m har jag bytt gardiner i fem fönster), så dem behöver vila. Mage och rygg behöver också en omgång. Japp, det här blir en bra vecka med en bra start! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar