måndag 7 januari 2013

Måndag

Nu är jag tillbaka på mitt jobb som jag varit tjänstledig från. Det kändes toppen, förutom att den som har vikarierat för mig inte hade plockat ned sina foton på sina barn. Dessutom hade hon lämnat en halvt utdrucken drickesburk. Burken kan jag förstå, men att lämna fotografier på de egna barnen i någon annans "ägo" skulle jag aldrig göra, oavsett hur sur jag var.

Jag plockade ihop alla bilder och la dem på en hylla i rummet, tänkte att hon kommer väl och hämtar dem snart, om någon timme, eller snarare dag...

Idag har jag tränat Trx i 45 min. 400 kalorier brände jag och snittpulsen låg på 77 % av maxpulsen. Kroppen kändes bra, men mountain climb i 45 sekunder klarar jag inte (klarar 30). Nu slappar jag i soffan - skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar