söndag 10 februari 2019

Party, party

Det har varit lite dåligt med bloggande under ett par dagar, vilket har sina förklaringar. I torsdags kväll kom Sara och Jeremy hit och stannade hela helgen. Jag vill ju passa på att umgås med dem, när de är här. Samtidigt har det varit en riktig partyhelg det här. I fredags var det personalfest och i lördags var det 70-årsfest. Så klart att det är väldigt roligt med fester, men jag blir oerhört trött av alkohol och sömnbrist. Bra sömn gör underverk med mitt humör. I morse vaknade jag till 5:40 som vanligt, men lyckades tack och lov att somna om. Så himla skönt att få sova ut!

Söndag redan idag och när Sara och Jeremy hade åkt satte jag igång med febrilt städande. Här är det riktigt tråkigt väder idag med några plusgrader och blåst. Men det gick utmärkt att ha altandörren öppen och passa på att dammsuga även där. Vår katt har hårat ner en hel del, men tack och lov är det lätt att få ordning på det! Ibland har solen glimtat till och då stiger genast temperaturen på vår inglasade altan. Inte lång tid kvar nu innan man kan hänga tvätt utomhus.

Min outfit på 70-årskalaset. Klänningen är från märket "Vila".
Det är Sara som tagit alla bilder









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar