torsdag 29 november 2018

Ännu ett riktigt bra träningspass

Ikväll är det verkligen glashalt ute! På vissa ställen hade jag varit hjälpt av en spark. Annars är det sällan det är sparkföre i stan. Jag antar att de struntar i att sanda och hoppas på att det ska regna bort. Men innan det har gjort det är det riktigt spännande att promenera. Det tog tid, men till slut var jag framme på gymmet.

Träningsvärken har inte släppt ännu efter tisdagens träning, men efter en stund tänkte jag inte på det. Bänkpress kändes väldigt underligt idag. Förmodligen på grund av träningsvärk. Det kändes nämligen som om bröstkorgen skulle spricka. Väldigt obehaglig känsla, måste jag säga. Den ignorerade jag förstås och det gick ju bra. Vi gjorde många assisterande övningar idag också, vilket känns riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar