torsdag 11 oktober 2018

Torsdagsträning

Marlene och jag var till gymmet idag. Vi har högt tempo mellan seten när vi tränar. Jag tycker vi är otroligt effektiva. Nästan alltid börjar vi passen i maskiner och så pratar vi jobb. Efter en stund är vi så fokuserade, att vi knappt säger ett ord. Jo, vi peppar och pushar varandra. Vi blir bättre och bättre på tekniken och känner oss allt bekvämare. Idag gjorde vi frivändningar, knäböj, marklyft, bänkpress, dips, rodd, kabeldrag, kettlebell svingar och farmers walk.

När jag kom hem drack jag en Kombucha med smak av granatäpple och citron. Den var god. Jag åt bakterietillsatt yoghurt till mellis under förmiddagen också. Än så länge märker jag absolut ingen skillnad (jag vet i och för sig inte hur jag skulle märka det, men kanske i magen?). Jag kanske måste få i mig mer bakterier eller inta det under längre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar