fredag 21 september 2018

Dagens outfit

Fredag och ibland känner jag som idag, lust att klä mig i något annat än jeans. Jag valde min nya klänning från House of Lola. Den är lagom causal för mig. Trots att den är rymlig, avslöjar den en del, vilket gjorde att jag använde mina "mirakelstrumpor" som gör att profilen blir lite mer stram och mindre sladdrig. De trycker in utan att vara obekväma. Jag tror jag köpte dem förra hösten på Lindex.

När jag kommer hem byter jag alltid kläder. Alltid! Man vet aldrig vad jag hittar på, så för att undvika fläckar eller dylikt, bär jag ofta oömma och rymliga kläder. Just nu är de tunna, randiga byxorna mina favoriter. Jag har provat att tumla dem (för att göra dem lite mindre) och det gick bra (men de krympte inte särskilt mycket).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar