onsdag 13 juni 2018

Njutningsfullt åskväder

Idag blev det lunchträning. Alltså vi är riktigt duktiga på att pressa oss själva. Hela tiden utmanar vi varandra om det verkar för lätt för den andre. Dessutom tränar vi snabbt våra fyra set, så det blir effektiva pass med många olika övningar.

Efteråt skulle vi äta lunch, men det var stängt där vi tänkte äta. Så det slutade med att vi köpte en var sin sallad på lasarettet, där vi sen skulle på möte. Under lunchen fick jag ont i magen och sprang på toa tre gånger. Jag hatar när det blir så! Efter den tredje gången tänkte jag, att hur ska jag klara av att sitta på ett 1,5 timmes möte. Tänk om jag måste rusa på toa igen. Som tur var lugnade sig magen.

Under mötet började det åska och regna. Så jag cyklade hem i regnet och bara njöt. Trots att jag blev genomblöt. Vad gör det, när alla törstande växter äntligen får regn. Luften blir fräschare och gräset grönare och det är ju underbart! Dessutom satte jag nytt hastighetsrekord tack vare regnet och min rädsla för åska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar