torsdag 14 juni 2018

50 frågor

Den här listan med 50 frågor har jag knyckt av Sara Rönne.

1. Vem litar du på?
Alla i min familj!

2. Vart skulle du vilja vara just nu?
Jag trivs utmärkt där jag är

3. Favoritstad
Jag är förtjust i många städer såsom Göteborg, Allingsås, Kalmar... Listan kan göras lång

4. Vilket är ditt favoritnummer?
Jag har inget

5. Vad var det senaste du åt?
En salt lakrits

6. Om du var en krita vilken färg skulle du vara då?
Gul

7. Hur är vädret just nu?
Blåsigt och molnigt. Det ser ut att snart bli regn

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Min mellerste dotter Sofie

9. Vad är det första du ser hos motsatta könet?
Ögonen oavsett kön

10. Vad har du för skostorlek?
38

11. Favorit tv-program?
Program där de snickrar och fixar såsom Ernst, Stugfixarna Norge

12. Har du några syskon?
Ja

13. Längd?
165 cm

14. Hårfärg?
Rödhårig (färgar med Henna, annars är jag brungrå)

15. Ögonfärg?
Melerade

16. Använder du kontaktlinser?
Ja

17. Favorithögtid?
Jul

18. Favoritmånad?
Juni

19. Har du gråtit någon gång utan anledning?
Ja

20. Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte, det var så länge sen.

21. Favoritdag på året?
Onsdagar är min favoritdag, fast jag älskar också alla träningsdagar

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på date?
Ja

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
Ja, det kan jag

24. Kramar eller kyssar?
Kyssar

25. Choklad eller vanilj?
Beror på vad det är, gillar hemmagjord vaniljglass bäst, vaniljmunkar, men älskar chokladmilkshake, chockladkakor (du vet sådana där waffers man kan välja mellan choklad eller vanilj)

26. Har du tatueringar?
Nej

27. Vad lyssnar du på just nu?
Poddar såsom Styrkelabbet, Styrkebyrån, Träningspodden, Psyket och Kropp & Själ

28. Är du kär i någon kändis?
Nej

29. Vilka böcker läser du just nu?
Jag har just läst ut två böcker av Åsa Bonelli

30. Piercingar?
Hål i öronen

31. Favoritfilmer?
"Sliding doors" och "True Lies"

32. Favoritsport?
Jag tycker om att titta på konståkning, gymnastik och Längdskidor

33. Vad gör du just nu?
Skriver den här listan och har tv:n på i bakgrunden

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
Saltade

35. Hundar eller katter?
Katter

36. Favoritblomma?
Rosor

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?
Ja, gud ja! Min bästis och jag blev bland annat påkomna när vi tjuvrökte när vi var i tonåren och när vi vinschade ner en flaska vin ut ur fönstret

38. Har du en bästa kompis av motsatta könet?
Min man

39. Har du älskat någon någon gång
Ja

40. Vem vill du träffa just nu?
Katta, det var ett tag sen vi träffades

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan?
Ja

42. Hur imponerar man på dig om man är kille?
Man har humor och är händig

43. Gillar du att flyga flygplan?
Det är helt ok, bara jag inte blir åksjuk

44. Höger eller vänsterhänt?
Höger

45. Hur många kuddar sover du med?
En platt

46. Saknar du någon?
Ja

47. Lyssnar du på radio?
Nej, det är sällan

48. Bästa beslutet du har gjort i år?
Att gå och cykla till och från jobbet varje dag, att börja styrketräna regelbundet.

49. Sämsta beslutet i år?
Jag köpte en dyr kamera, som jag inte är säker på att jag kommer använda, suck!

50. Din senast nedladdade app?
Mized, en träningsapp
Min äldsta dotter Sara och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar