lördag 5 maj 2018

Söndag

Hemresedagen är den absolut tråkigaste dagen. Men bor man på det här hotellet slipper man i alla fall att stå i kö med bagaget, eftersom man checkar in det på hotellet. Det är himla skönt just på Rhodos där bagageköerna är långa.

Veckan har varit riktigt bra. Det bästa har nog varit kombinationen lugn vila med aktiviteter. Våra långpromenader var härliga och gick att genomföra för att det inte var mer än 27 grader. Under de (få) dagar det har blåst, har vindarna varit lite kyligt svalkande (typ svensk sommarkväll). Nästa år skulle jag vilja prova att boka en ännu mer aktiv semesterresa. Ingen träningsresa, utan en resa där det finns möjligheter till vandring/cykling i naturen.

Under den här veckan fick jag ihop tre korta gympass. Jag testade att hänga och  samtidigt försöka få upp benen i 90 grader. Till min förvåning klarade jag flera stycken. Jag har ju inte tränat mage specifikt, så det blev en glad överraskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar