onsdag 25 april 2018

Mitt i veckan

Onsdag redan och snart är april månad slut. Maj månad är en sådan där månad, då vi har något inbokat varje veckoslut. Märkligt hur man plötsligt orkar göra på det ena och det andra, som inte skulle kommit på tal när det var den mörka årstiden. Jag lever verkligen upp under våren. Utmaningen är snarare att jag måste begränsa mig. Allt är ju inte rimligt att hinna med eller orka med, även om jag väldigt gärna vill.

Träningen rullar på och nu har jag blivit inspirerad av Styrkebyråns podavsnitt som heter "Tre olika kostdagböcker".  När jag lyssnade på avsnittet, insåg jag att jag måste addera mer mat, för att utvecklas i styrketräningen. På kvällarna har jag oftast ätit mackor på senaste tiden. Dessutom har jag fortfarande svårt att få till mer protein på mornarna.

I morgon kan jag inte träna, så jag tränade lite hemma i kväll. Chinsstången kom på plats igen. Den har jag inte använt på ett par månader och jag märkte att jag klarade fler än tidigare. Så "chinsmaskinen" på gymmet (där man tar bort delar av sin egen vikt) har gett resultat. Men jag undrar om jag någonsin kommer att klara att göra dem utan att ta bort vikt...

Svårt att få till en bra blid i motljus

Nja, idag blev det ett alltför kort pass för att räknas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar