fredag 27 april 2018

Längtar!

Efter två dagars sittande längtar jag efter rörelse. Ja, det är nästan som om kroppen skriker efter att få röra sig. Jag tycker det är utomordentligt svårt att sitta stilla och lyssna i två dagar på föreläsare. Hur klarade jag att gå i skolan egentligen? Eller får man svårare med det här med åren kanske? Det var i alla fall två givande dagar, trots allt stillasittande och envägskommunikation.

Nu längtar jag efter långpromenader i naturen. Gärna en tur vid vatten och i solsken. Jag har bestämt mig för att lägga tankar om att springa milen på hyllan. Istället satsar jag på styrketräning, promenader och cykling. Egentligen är jag typen som gillar att vandra långa sträckor, hellre än att springa eller cykla. Samtidigt vill jag konditionsträna något och just nu får det bli cykel.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar