torsdag 25 januari 2018

Klädparty

Ikväll var jag hos en kollega på klädparty av märket House of Lola. Jag köpte klänningen som visas på bilden (den är lånad från deras hemsida). Jag tyckte klänningen satt bra, men nu när jag ser den på bild undrar jag om den kanske blev lite tråkig. Men när jag har köpt alltför färgglada kläder, använder jag dem inte.

Det bästa med klädpartyn är inte att handla. Det bästa är att det är så himla trevligt att träffas och prata. Jag kände alla utom en kvinna som arbetar med akutsjukvård på USÖ. Alla vi andra jobbar i skolans värld. Det var intressant att få höra om akutsjukvård och hur det kan vara att jobba där. Sen blev det mycket skvaller från skolvärlden och många skratt. En kväll som lägger sig som bomull om hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar