onsdag 31 januari 2018

Lite nya inköp

Rejäla löpskor har jag saknat länge. När jag väl hittar ett par, håller jag fast vid dem som en igel. De jag hade för vinterlöpning har jag haft i flera år. Jag älskar dem! De är insprungna så rejält att de känns som ett par gamla tofflor. Tyvärr har de lite hål här och var... Så nu har jag klickat hem ett par nya på rean hos Sportamore. Den här gången blev det ett par Salomon med kraftig sula och dämpning. Vi får se om de blir nya favoriter.

Jag klickade också hem ett set med jacka och byxor som är vindtäta. Jag gillar verkligen att jackan har tre fickor och byxorna två. Färgen på jackan gillade jag också, en varm röd ton.

Förutom det här, beställde jag även en tunnare täckjacka att ha vår och höst. Den passade kanonbra och jag älskade den blå färgen. Ibland har jag beställt varor som inte har passat alls, men den här gången hade jag verkligen tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar