måndag 29 januari 2018

Lite hemmaträning är också träning

Igår hade jag ont i halsen och idag var det huvudets tur. Gud vad sur jag blir! Nej, tänkte jag. Det blir ingen träning idag. Jag orkar inte. Så kom en vallning över mig och jag bet irriterat ihop tänderna. Dessa vallningar blir inte bättre av att sitta still. Nej, jag tränar ett litet pass, tänkte jag. Det är bättre än inget.

Det blev cirkelträning och jag mäktade med tre omgångar.

Armhävningar på tå

Liggande bröstpress


Axelpress

Så använde jag stolen

Enbensresningar


Sprinterutfall. Grymt jobbiga! Man går ner i sprintställning och reser sig upp gång på gång...


Lättad över att det är avklarat!

Det bästa av allt: huvudvärken försvann puts väck! Kanske svettades jag bort den, ha, ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar