måndag 18 december 2017

Att vara köptrogen

Jag har tidigare berättat att jag är världens mest illojala kund, när det gäller mat. Däremot är jag oerhört lojal mot min (favorit) godisbutik och min frisör. Idag berättade min frisör att hon ska ha barn första mars. Men hallå! Hur ska jag klara mig utan henne i flera månader? Första mars är ju snart!

Om jag väljer att gå till någon av de andra frisörerna på samma salong, blir det jobbigt att välja bort dem när "min" frisör är tillbaka. Tänk om jag råkar tycka att någon av dem är bättre än henne. Då blir ju det jobbigt.

Nej! Enda lösningen på det här är att jag byter salong. När min  frisör är tillbaka i tjänst, byter jag tillbaka igen.

Ja, dessa dilemman man får som köptrogen...

Bilder på några av mina frisyrer under åren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar