söndag 12 november 2017

Söndag och långpass

Jag följer ett program för att klara springa en mil. Men jag modifierar programmet, eftersom jag kan springa rätt länge. Idag skulle jag egentligen varva gång med långsam jogging i 30 minuter. Istället bestämde jag mig för att jogga långsamt i 45 minuter. Jag värmde upp med lite gång och sen satte jag fart. Det var helt underbart ute idag, helt perfekta förutsättningar för att springa! Solen sken, det var vindstilla och ett par minusgrader. Jag klarade att jogga i 45 minuter, men var supertrött efteråt. Det krävdes både fika, pizza och en liten powernap, innan jag kände mig som människa igen. Förmodligen fick jag för dåligt med sömn i natt.

Stella sov i vagnen medan vi andra fikade

Efter fikat slumrade jag lite på soffan, medan Sofie och Steffie pratade. Men när Stella vaknade blev jag förstås pigg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar