söndag 5 november 2017

Så kan det gå...

Otroligt nog, vaknade jag klockan sex i morse med hosta och snuva, trots nyttig morgonshot. Förbaskat också! Men det är som i Taubes sång "vem har sagt att just du ska ha hälsan i behåll". Nej, det är bara att gilla läget.

Trots allt är jag pigg och har målat tak och golv i källaren, för att förbereda inför bytet av värmesystem. Undrar när hantverkarna kommer? Det är alltid lite slumpmässigt, känns det som. Men redo är vi i alla fall...

Eftersom jag har hosta, hoppade jag över löpningen idag. Istället blev det ett styrkepass. Jag värmde upp med goodmornings med pinne, rotationer över huvudet med pinne. Det gör gott för en stel bröstrygg. Sen blev det knäböj, höftlyft, utfall bakåt, rodd, armhävningar, triceps press, rygglyft med rotation och sidoplanka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar