torsdag 23 november 2017

Regn, regn och mera regn

Vad gör man när det står intervaller på schemat och det regnar? Jo, man biter ihop, trotsar tröttheten och springer i regn och blåst. Inte en enda människa mötte jag. Jag skulle köra fyra långa intervaller, men det blev tre. Den första blev drygt 1 kilometer i 6 min/km tempo. Den andra blev 0,6 kilometer i 6 min/km tempo och den sista blev 0,77 kilometer i 5:50 min/km.

Jag var så nöjd över farten. Nu börjar den gamla formen återuppstå. Intervallpass är döden, men de ger resultat banne mig!

Efter en varm dusch gick Steffie och jag på promenad i regnvädret. Jag hämtade ett paket och sen granskade vi juldekorationerna som har satts upp i centrum. Vi längtar båda till jul och planerar  vad vi ska baka. Allt bak ska helst vara klart innan den 12/12. Efter det datumet blir jag upptagen som barnvakt eller med renovering av mellersta dotterns  hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar